Capture

تگ abbr و تاثیر آن بر بهینه سازی سایت

تاکنون در مورد تگ های html و تاثیر آن بر سئو وب سایت مطالبی در قسمت مقالات بهینه سازی سایت قرار دادیم هم اکنون در این مقاله بهینه سازی سایت در مورد تگ abbr و تاثیر آن بر بهینه سازی سایت مطلبی قرار داده ایم
تگ abbr و تاثیر آن بر بهینه سازی سایت
تگ abbr مطمئنا یکی از تگ های کم استفاده در html است . این تگ از نظر متخصصان بهینه سازی سایت نیز، کاربرد خاصی در سئو وب سایت ندارد . تگ abbr محل مناسبی برای قرار دادن کلمات کلیدی موردنظر شماست (البته، تا زمانی که از این تگ سوءاستفاده نشود). بهترین بخش آن این است که <abbr> یک عنصر HTML مخفی بوده و فقط با قرار گرفتن ماوس بر روی آن، قابل مشاهده است. بنابراین، در صفحه شما فضای خاصی را اشغال نمیکند .

به یاد داشته باشید که استفاده از اصطلاحات مرتبط ( که شامل اختصارات و یا مترادف ها هستند) به موتورهای جستجو کمک می کند که بین موضوعات مشابه تمیز قایل شوند . برای مثال موتور جستجو متوجه خواهد شد که سایت شما یک سایت خدمات بهینه سازی موتورهای جستجو است نه یک سایت بهینه سازی موتور…

کاربرد تگ abbr در سئو وب سایت
تگ <abbr> توصیف یک عبارت خلاصه شده است .با نشان گذاری حروف اختصاری ، شما می توانید اطلاعات مفیدی در اختیار مرورگر، سیستم غلط یاب ، سیستم صفحه خوان، سیستم ترجمه و موتورهای جستجو قرار دهید. از خاصیت Title هنگام قرار گرفتن ماوس بر روی حروف اختصاری، برای نشان دادن عبارت کامل آن استفاده می شود.

نکاتی درمورد تگ abbr برای طراحان وب
تگ abbr و همچنین هر تگ HTML دیگری را می توان و بهتر است بگوییم باید، با استفاده از CSS تغییر داد (و شاید برای برخی از آنها از jQuery استفاده شود ) تا آنها به صورت بصری و ظاهری زیباتر و جذاب تر به نظر برسند.

هنگامی که ظاهر این تگ (CSS) را تغییر دادید ، مطمئن شوید که در مرورگر مشابه یک لینک به نظر نمیرسند. در واقع آنها را به گونه ای طراحی کنید که کاملا متفاوت و جذاب باشند به طوریکه کاربران هیچ تجربه بدی از کلیک کردن بر روی آن نداشته باشند .
نکاتی درمورد تگ abbr برای متخصصان سئو وب سایت
اگر شما هنوز هم بر این باورید که چگالی کلمه کلیدی باید زیر ذره بین باشد و اگر محتوای نوشته شده توسط کپی رایترها ، انتظارات شما را برآورده نمیکند ، از این ترفند استفاده کنید موتورهای جستجو متن اختصاری را ایندکس و ذخیره می کنند .

از تگ abbr بیشاز حد استفاده نکنید ، شما می توانید این تگ را در صفحه، یکبار در متن اصلی و یکبار هم در پایان این متن بکار ببرید .

اگر شما بهینه سازی یک سایت کپی شده ، بزرگ و خسته کننده را به عهده دارید ( برای مثال یک سایت فروش) میتوانید استفاده از تگ abbr را افزایش دهید ( حداکثر ۲ بار در هر ۱۰۰ کلمه).

نکاتی درمورد تگ abbr برای برنامه نویسان

هیچ چیز نگران کننده و زیادی در مورد این تگ برای شما وجود ندارد

شما می توانید یک اسکریپت ، مبتنی بر قواعد ایجاد کنید که تمام محتوای وب سایت یا پایگاه داده را تجزیه و به طور خودکار، تگ مخفف را برای واژه های مورد نیاز درج کند.

مثالی از تگ abbr

<!DOCTYPE html>
<html>
<body>
<p>The <abbr title=”World Health Organization”>WHO</abbr> was founded in 1948.</p>
</body>
</html>
که به شکل زیر نمایش داده می شود

The WHO was founded in 1948.

نکاتی درمورد تگ abbr برای کپی رایترهاهمانطور که قبلا ذکر شد، شما باید موضوع یک صفحه وب را با استفاده از اختصارات ، بیشتر به موتورهای جستجو نشان دهید .

هنگامی که از یک وب سایت کپی میکنید ، باید مطمئن شوید (یا خودتان و یا همکار متخصص سئوی شما) که برای اولین کلمه اختصاری در صفحه از برچسب abbr استفاده شده است.

به آهنگ و موضوع مطالب سایت توجه کنید ، ممکن است بخواهید با توجه به مخاطبان خود از حروف اختصار بیشتر یا کمتری استفاده کنید .

در محتوا فقط از کلمات اختصاری استفاده نکنید، حتی اگر مخاطبان بسیار تخصصی که غالبا از کلمات اختصاری استفاده میکنند را مورد هدف قرار داده اید . برای اهداف سئو وب سایت ، موتورهای جستجوگر باید هم از علامت های اختصاری و هم از عبارت کامل این کلمات کلیدی استفاده کنند.




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *