اگر نمی دانید کوئری چیست و چگونه می توان از آن ها در جهت افزایش رتبه در گوگل استفاده کرد، حتما در ادامه همراه ما باشید.
اگر یک واژه تک تکلمه ای یا حتی long-tail keyword را در گوگل سرچ کنید، به هنگام نوشتن و تایپ کردن، خواهید دید که یک سری کلمات و واژه های مرتبط و مترادف با همان چیزی که سرچ می کنید، در نوار جستجو به نمایش در می آیند. این ها را کوئری و پیشنهادات گوگل می گویند. حتی بعد از این که تایپ شما تمام شد و کلید جستجو را زدید، در انتهای صفحه اول نیز کلمات و واژه های مختلفی به نمایش در می آیند که کوئری های پر سرچ در این زمینه هستند.
تحقیق کوئری و استخراج آن از گوگل می تواند شما را در تولید مقالات بهتر، یاری کند. اکثر افرادی که در این حوزه مشغول هستند، ابتدا به سراغ ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی می روند و سپس نظر مخاطبان و کارفرما را در تولید کلمات جویا می شوند. این دو روش بسیار خوب است اما شما نباید از پیشنهادات گوگل هم به سادگی عبور کنید. موتور جستجوگر گوگل کاملا هوشمند عمل کرده و می تواند بهترین کوئری ها را به شما پیشنهاد دهد.
اگر به عنوان برنامه ریز کلیدواژه مشغول کسب درآمد هستید، حتما گوگل و کوئری های آن را هم مد نظر داشته باشید. بهتر است در این زمینه ابتدا آموزش های لازم را ببینید تا بتوانید تخصصی کار کنید. زیرا استفاده از همان کوئری ها برای مقالات نیز باید طبق اصول باشد در غیر این صورت رتبه گیری آن در گوگل بسیار سخت خواهد شد.